З 1 травня без попередження 10 мільйонів домогосподарств перевели до іншого постачальника газу. Ним став «Нафтогаз України».

У зв’язку з цим у багатьох споживачів виникли проблеми: люди заплатили за спожите паливо попереднім постачальникам, а тепер отримують платіжки від нового. Виявляється, автоматично переводити їхню оплату ніхто не буде. Таким чином у людей виникають «борги». Як повернути заплачені гроші, пояснили у «Нафтогазі».

Для цього потрібно написати заяву і направити її попередньому постачальнику. Зазвичай на повернення коштів платнику необхідно додати ще копію паспорта, ідентифікаційного номера та повних банківських реквізитів власного карткового рахунка (із зазначенням IBAN, МФО, ЄДРПОУ банку). Документи можуть бути надіслані поштою. «Нафтогаз» зазначив, що після подання заяви попередній постачальник має протягом 14 (максимально до 30) календарних днів надати відповідь на запит клієнта та повернути переплату. Тоді й будуть закриті «борги».

ЗАЛИШТЕ ВІДПОВІДЬ

Будь ласка, введіть свій коментар!
Введіть своє ім'я тут