Продаж реклами у Facebook та Google падає. Аналітики прогнозують, що річний дохід обох американських технологічних гігантів знизиться вперше.

Через те, що коронавірус підштовхнув світову економіку до глибокого спаду, рівень продажу реклами падає до рекордно низьких показників, повідомляє Forbes. І такі новини, як це не парадоксально, є вигідними саме для Facebook і Google.

Карантин пішов на користь інтернет-гігантам

Більшість компаній у світі перевели своїх працівників на віддалений режим роботи, а 92% населення переживає так званий період “соціального відставання”. Торговельні центри, ресторани, кінотеатри все ще не працюють через карантин. Тому люди зараз є активними споживачами цифрових носіїв інформації.

У березні в блозі Facebook зазначалося, що попит на його сервіси дуже високий.

Окрім того, у період карантину навантаження на платформі YouTube, що належить Google, було настільки високим, що представники сервісу змушені були в березні знизити якість відео. Це рішення допомогло інтернет-постачальникам заощадити до 25% пропускної здатності, зменшивши обсяг даних, що передаються через перевантажену інфраструктуру.

Світові компанії масово скорочують свої бюджети на рекламу

Інтернет-рекламу купують і розміщують переважно представники малого та середнього бізнесу, які намагаються вивести в топ пошукові запити, що відповідають їхньому ресторану чи магазину. Однак у зв’язку зі спалахом коронавірусу ці компанії змушені були тимчасово закритися. Малі підприємства перестали купувати рекламу. І великі компанії теж значно скоротили фінансування рекламних оголошень і мережі.

Pathmatics, компанія, що займається цифровою аналітикою, зазначає, що кількість реклами в інтернеті в сегменті розваг і спорту впала на 20% у другій половині березня.

Отже, для Facebook, як і для Google, наслідки ці масштабні скорочення рекламних бюджетів представників бізнесу відчутні. Джон Блеклідж, аналітик компанії Cowen, прогнозує, що дохід обох техгігантів може впасти на 20% у 2020 році. Він передбачає, що річний дохід цих американських компаній вперше за всю історію їхньої діяльності знизиться.

Інші онлайн-конкуренти Facebook і Google теж постраждали внаслідок пандемії. Однак для них ситуація гірша. Якщо вони зможуть вистояти після пандемії, ймовірно, більшість їхніх клієнтів припинять з ними співпрацю.

Наслідки пандемії для малого бізнесу й переваги для великих компаній

Керувати малим бізнесом складно навіть і за сприятливих умов. Згідно з даними Бюро статистики праці США, лише 50% малих підприємств виживають після трьох років своєї діяльності. В період економічного спаду через карантин шанси лишитися на плаву для малого бізнесу низькі.

У блозі Yelp детальніше описано проблеми малих компаній. Так, інтерес до ресторанів знизився на 64% з 10 березня, а до нічних клубів – на 84%. Такі ж невтішні дані спостерігаються і щодо спортзалів, салонів краси та інших підприємств малого бізнесу. Багато з цих компаній так і не зможуть відновити свою діяльність після закінчення пандемії.

ЗАЛИШТЕ ВІДПОВІДЬ

Будь ласка, введіть свій коментар!
Введіть своє ім'я тут