Продажі нових легкових авто за тиждень карантину в Україні (16-22 березня), в середньому виросли на 74% в порівнянні з “докарантиннем” тижнем (9-15 березня).

В цілому за березень зростання склало 36%. Про це повідомляє гендиректор інформаційно-аналітичної групи Auto-Consulting Олег Омельницький, – пише Українська правда.

“Минулий карантинний тиждень у багатьох операторів приніс зростання числа продажів нових автомобілів на 74% в порівнянні з докарантинним тижнем. Тут зіграли свою роль коливання гривні, маркетингові акції у операторів, загальний ажіотаж, і чутки про майбутній дефіцит автомобілів.

На цій хвилі ряд операторів фіксували зростання продажів на 30-90-121%. Але до кінця тижня зростання видохлося, почали закривати автосалони і переходити на продаж (вірніше консультації) в онлайн.

ЗАЛИШТЕ ВІДПОВІДЬ

Будь ласка, введіть свій коментар!
Введіть своє ім'я тут