Алкоголь, продукти харчування та дитячі іграшки стали найпопулярнішими товарами під час коронавірусу. Про це розповідає Андрій Ярмак, економіст інвестиційного департаменту продовольчої та сільськогосподарської організації ООН.

Про це інформує Gazeta.ua.

“Споживання алкоголю в Італії зросло на 11,9%. Італійці й дома випити, схоже, зовсім не проти. Дуже багато зараз онлайн вечірок, або навіть на балконах – люди виходять і перекрикуючись, роблять чін-чін (тобто “будьмо”). В Україні Укрспирт запустив кілька додаткових заводів, щоб впоратися зі зростанням попиту. І щось мені підказує, що не весь той додатковий попит намастять на руки. Точно частково воно й всередину потрапить”, – каже Ярмак.

Експерт також зазначає, що експорт аграрної продукції та продуктів харчування в січні різко зріс і встановив новий рекорд. Хоча є певні побоювання, що в березні буде провал.

“Багато споживачів бояться купувати італійське, бо зараз слова “Італія” та “коронавірус” є тотожними в головах споживачів. Та, в цілому, аграрна галузь не очікує проблем з реалізацією. Тільки боїться, що не вистачить робочих рук”, – додає Ярмак.

По всьому світу збільшились продажі товарів для дітей, особливо різних іграшок, ігор, книжок.

“Діти вдома, і їх потрібно розважати. Apple заробляє шалені гроші, продаючи ігри для своїх девайсів, бо батькам потрібно ще й працювати. Але індустрія дитячих іграшок та товарів для немовлят відчує справжній бум приблизно в грудні-січні, і, до речі, не тільки в Італії, а й по всьому світу. Бебі-буми бували завжди після блекаутів, що змушували людей провести разом 1-2 днів. Що ж говорити про тижні, а може й місяці разом? Отже, якщо ви інвестор, то розумієте, куди зараз дуже вигідно вкладати кошти”, – каже експерт.

ЗАЛИШТЕ ВІДПОВІДЬ

Будь ласка, введіть свій коментар!
Введіть своє ім'я тут