За 2019 рік надійшло 1360 звернень від громадян до виконавчих органів, комунальних підприємств, установ, що належать до сфери управління міської ради. Цей показник на 198 звернень  менший, ніж у 2018 році.

Про це повідомила під час засідання виконкому сьогодні, 23 січня директор Центру надання адміністративних послуг Алла Троць, – інформує сайт «Княжий Град».

Найчастіше звернення надходили поштою – 715 звернень та під час особистого прийому голови і заступників – 462. Найменше – через інші органи державної влади та електронною поштою.

У  2019 році  було 97 % клопотань  від загальної кількості звернень.  Скарги  склали  – 1.8 %   від усіх звернень, а пропозиції та зауваження) – трохи більше 1 %.

Найбільше звернень надійшло від пенсіонерів (246), від інвалідів І-ІІІ груп, учасників та інвалідів війни та бойових дій ­(104), безробітних (20), багатодітних сімей, одиноких  матерів (32).

Як результат, вирішені 549 звернень, 696 заявникам надано роз’яснення, 36  заявникам відмовлено, 3 – надіслано за належністю, а 76 звернень перебуває на стадії розгляду.

У Володимирі-Волинському є електронна пошта для відправлення письмових звернень громадян:  post@volodymyrra.gov.ua та впроваджена спеціальна форма для онлайн звернень – “Електронне звернення ”.

ЗАЛИШТЕ ВІДПОВІДЬ

Будь ласка, введіть свій коментар!
Введіть своє ім'я тут