Відеохостинг YouTube вніс чергові зміни в правила користування ресурсом. Зокрема, це стосується роликів, призначених для дітей. Відтепер ці відео не можна коментувати та у них не будуть показувати рекламу, пише Канал24.

Реклама на дитячих каналах

Велика частина нововведень, які торкнуться безпосередньо наповнення акаунтів контентом і реклами, припадає на користувачів, які наповнюють канали відеоматеріалами для дітей і заробляють на цьому. Адміністрація YouTube обмежила показ рекламних оголошень на таких ресурсах.

Окрім того, сервіс не буде збирати дані про маленьких глядачів.

“Тепер YouTube сприймає особисту інформацію усіх, хто переглядає дитячий контент, як інформацію від дітей, незалежно від віку користувача. Це означає, що для цих відео ми обмежимо збір і використання даних, тобто відключимо деякі функції”, – йдеться у повідомленні YouTube.

Тож тепер потрібно обов’язково обрати, для якої аудиторії зроблений контент. Це можна зробити на рівні каналу або для відео.

Мета

Таргетувати рекламу глядачам дитячого контенту в керівництві відеохостінгового сайту заборонили в зв’язку зі скаргою до комісії наглядової громадської організації Truth in Advertising (“Правда в рекламі”). Тоді YouTube заплатив штраф у сумі 170 мільйонів доларів за порушення закону США про захист конфіденційності дітей в інтернеті. Компанію звинуватили у тому, що вона збирала дитячі дані і використовувала їх у рекламних цілях.

Про ці зміни YouTube попередив користувачів ще у вересні минулого року.

ЗАЛИШТЕ ВІДПОВІДЬ

Будь ласка, введіть свій коментар!
Введіть своє ім'я тут