У грудні Одеський департамент культури заплатив понад 100 тисяч гривень за просування бренду міста у інтернеті. З них – 60 тисяч гривень за рекламу відео про Одесу в фейсбуці.

Попри такі суми, реклама виявилася малоефективно, вважає місцеве медіа Думская.

Днями у відомстві уклали два договори з приватним підприємством “Вакантур” – переможцем двох тендерів.

За 60 тисяч гривень вони опублікували відео “Зима в Одесі” на сторінці міжнародної організації “Дунайський центр впливу”. На цей час ролик набрав 16 вподобань.


За розміщення цієї публікації заплатили 60 тисяч гривень / Скріншот з фейcбуку

Також “Вакантур” отримав 20 тисяч гривень з держбюджету за рекламу участі Одеси у міжнародній туристичній виставці “ITB ASIA 2019”.

А ще, 12 грудня Одеський департамент культури заплатив 24 тисячі гривень фізичній особі-підприємцю Владиславу Твердохлібу за просування та популяризацію Одеси на сторінці департаменту “Visit Odessa” в фейсбуці. Лише за редагування помилок у текстах, які надаватиме департамент, заплатили 5 тисяч гривень з держбюджету.

кошторис одеса тендер
У кошторисі чітко видно, за які послуги департамент заплатив 24 тисячі гривень / Скріншот з Prozorro

ЗАЛИШТЕ ВІДПОВІДЬ

Будь ласка, введіть свій коментар!
Введіть своє ім'я тут