Українські виробники, що займаються виготовленням сиру фета, придумали для нього нову назву. 

Про це в ефірі AgroFM розповіла заступник голови громадської спілки «Вівчарство і козівництво України» Наталія Якименко, передає УНІАН.

«В Україні є давнє слово, яке рідко використовується, — набіл. Тому виробники пропонують продавати фету як набіл росольний», — говорить вона.

Якименко пояснює, що необхідність пошуку нової назви для продукту виникла у зв’язку з імплементацією Угоди про асоціацію з Європейським Союзом.

Фета захищена в ЄС як географічний бренд, тому з 2023 року вітчизняні компанії не матимуть права так називати свій продукт.

Якименко додає, що для ребрендингу фети доведеться запустити потужну маркетингову програму, щоб донести інформацію до споживачів.

ЗАЛИШТЕ ВІДПОВІДЬ

Будь ласка, введіть свій коментар!
Введіть своє ім'я тут