У компанії скасування заходу пояснили тим, що бренду необхідно провести роботу над іміджем.

Американська компанія L Brands, якій належить бренд спідньої білизни Victoria’s Secret, оголосила про скасування Victoria’s Secret Fashion Show в 2019 році, повідомляє Корреспондент з посиланням на журнал Fortune.

У компанії скасування заходу пояснили тим, що бренду необхідно провести роботу над іміджем.

Шоу проводилося щорічно протягом 25 років, починаючи з 1995 року. Торік воно отримало найнижчі рейтинги за всю свою історію.

Напередодні L Brands опублікувала фінансову звітність за третій квартал 2019 року. З липня по вересень продажі Victoria’s Secret знизилися на 7% в порівнянні з аналогічним періодом 2018 року.

ЗАЛИШТЕ ВІДПОВІДЬ

Будь ласка, введіть свій коментар!
Введіть своє ім'я тут