Корпорація Facebook оновила дизайн нового корпоративного логотипу компанії. Він містить інформацію про усі соцмережі, що входять до складу корпорації.

Цей логотип показав засновник Facebook Марк Цукерберг, передає Канал24.

Для чого? Логотип спеціально розробили, щоб відрізняти корпорацію від однойменної соціальної мережі.

“Коли я запускав Facebook 15 років тому, я й гадки не мав, що він також буде включати Messenger, Instagram, WhatsApp, Oculus, Workplace і інші продукти. Багато хто не знає, що ми створюємо ці продукти. Але ми вважаємо, що людям вапжливо знати, хто стоїть за продуктами, якими вони користуються”, – пояснив Цукерберг.

Де можна побачити? Цей оновлений логотип компанія буде використовувати у своїх продуктах і маркетингових матеріалах. При цьому логотип соціально мережі Facebook залишиться без змін.

Як відомо, до складу корпорації входять кілька соцмереж. Зокрема, з 2012 року часиною Facebook став Instagram. А в 2014 році корпорація придбала месенджер WhatsApp 9який заснував вихідець з України Ян Кум). Крім того, корпорація володіє власним месенджером Messenger та інструментом Workplace, призначений для створення профілів в окремих компаніях.

ЗАЛИШТЕ ВІДПОВІДЬ

Будь ласка, введіть свій коментар!
Введіть своє ім'я тут