Експерти Interbrand сформували рейтинг найдорожчих брендів світу. І як свідчать дані аналітиків, лідери рейтингу продовжують нарощувати свої прибутки.

Як свідчить рейтинг Interbrand, найдорожчим брендом є компанія Apple, вартість цієї марки за рік зросла на 9% і нині становить 234 мільярда доларів, передає Канал24.

На другій сходинці – корпорація Google. Вартість цього бренду зросла на 8% і зараз становить 167,6 мільярда доларів. Трійку лідерів замикає Amazon. Компанія показала стрибок одразу на 24%. Нині вартість бренду оцінюють у 125,3 мільярда доларів.

Далі у рейтингу техногігант Microsoft. Зростання вартості її бренду експерт оцінили у +17% або 109 мільярда доларів. На 5 сходинці компанія Coca-Cola. Цікаво, що донедавна корпорація очолювала цей рейтинг. Та нині ціна її бренду показує негативну тенденцію – -4% за останній рік. Зараз бренд Coca-Cola оцінили у 63,362 мільярда доларів.

На 6 місці ще один технологічний гігант – компанія Samsung. Її бренд показує несуттєве зростання – +2%. Експерти оцінили вартість бренду у 61,098 мільярда доларів.

Рейтинг найдорожчих брендів світу

Рейтинг найдорожчих брендів світу

На 7 місці бренд Toyota. Він показав +5% зростання вартості бренду – до 56,246 мільярда доларів. 8 місце – ще один автомобільний бренд Mercedes. Він теж має +5% до вартості бренду. Нині бренд оцінений у 50,832 мільярди доларів.

На 9 сходинці McDonalds – +4% до вартості бренду. Бренд компанії зараз коштує 45,362 мільярда доларів. А замикає першу десятку корпорація Disney з показником +11 за останній рік. Варітсь її бренду складає 44,352 мільярда доларів.

ЗАЛИШТЕ ВІДПОВІДЬ

Будь ласка, введіть свій коментар!
Введіть своє ім'я тут