Кабінет міністрів вирішив зайнятися скасуванням паперового документообігу в державних органах і заміною його електронним – в історію відійдуть трудові книжки, копії документів, автобіографії та інші.

Як передає НАРОДНА ПРАВДА, про це на власній сторінці у Facebook повідомив міністр Кабінету міністрів Дмитро Дубілет.

“Починаємо поступово знищувати паперові процеси в держорганах. Починаємо з шматка, на який припадає велика частина паперового документообігу – кадрового (він же HR)”, – зазначив Дубілет.

За його словами, витрати на канцелярію навколо кадрових документів складають 50-100 млн грн щорічно.

Серед ініціатив в цій сфері Дубілет назвав заборону на подачу таких документів:

  • на прийом на роботу або на конкурси в паперовій формі;
  • копії дипломів,
  • інформація про пов’язані компанії,
  • копії паспортів,
  • автобіографія.

“Трудові книжки повинні, нарешті, піти в історію. Це, до речі, оцінить і бізнес. Весь оборот, який стосується конкурсів, найму, відпусток, відряджень, звільнень і т.д. – в цифру”, – зазначив Дубілет.

У цифрову форму буде також переведений архів.

“Закони, які зобов’язують зберігати паперові справи 75 років, повинні залишитися в минулому столітті. Це теж буде корисно для бізнесу”, – додав він.

Буде також створено єдиний реєстр держслужбовців.

На завершення цієї реформи Дубілет відвів 6-9 місяців.

ЗАЛИШТЕ ВІДПОВІДЬ

Будь ласка, введіть свій коментар!
Введіть своє ім'я тут