Лікарі передбачують ризик смерті пацієнта у найближчий рік за показниками кров’яного тиску та рівня холестерину. Проте вчені розробили аналіз крові, який враховує ці ризики у найближчі 10 років.

Німецькі дослідники з Інституту біології старіння Товариства Макса Планка провели експеримент за участю 44 тисяч людей віком від 18 до 109 років, інформує журнал Nature Communications, передає Здоров’я 24.

Вони оцінили ризики смерті учасників на основі загальноприйнятих чинників – індекс маси тіла, холестерин, артеріальний тиск, споживання алкоголю, куріння, можливі ризики розвитку раку чи серцево-судинних хвороб.

Експеримент тривав від 2 до 16 років в кожному конкретному випадку. За цей час померли 5512 учасників.

У зразках крові фахівці шукали “метаболічні біомаркери”, які були вищими у довгожителів.

Вчені виявили 14 біомаркерів в крові, які, за даними експертів, найбільше впливають на довголіття. Ці біомаркери є індикаторами стану імунітету, рівня глюкози, наявності запалень і так далі.

Відповідно до них вчені оцінили ризик смертності учасників, бали варіювалися від мінус двох до трьох.

Дані біомаркерів з точністю до 83% можуть передбачити смерть людини протягом 2–16 років.

При цьому вірогідність традиційних методів оцінки дорівнювала 78%.

Вчені планують перевірити висновки у подальших дослідженнях. Цей тест буде корисним для розуміння, до прикладу, чи занадто скабка літня людина з переломом стегна для операції і введення певних препаратів.

ЗАЛИШТЕ ВІДПОВІДЬ

Будь ласка, введіть свій коментар!
Введіть своє ім'я тут