Українська лохина ТМ BigBlue з’явилася на полицях однієї з найбільш вимогливих і великих мереж супермаркетів в світі – Lidl.

Про це на повідомляє Аграрій Разом, з посиланням на сторінку в Facebook засновника стартапу FreshBot Максима Куликова.

Експерт підкреслив, для того щоб українська лохина потрапила в німецьку міжнародну мережу супермаркетів, присутню в більшості країн Євросоюзу, знадобилося понад 8 місяців роботи.

Успіху вдалося досягти завдяки системному підходу, дотримання холодного ланцюжка поставок, правильному підбору сортів і відповідальності за якість продукції виробника лохини ТМ BigBlue.

«Наступний крок – це наш бренд на полиці і вхід в органік-рух мережі Lidl», – зазначив Максим Кулик.

Пізніше на сторінці BigBlue в Facebook з’явилася інформація, що українська чорниця поставляється в Естонію і Фінляндію.

«Скандинавський ринок і ринок Великобританії – наша головна мета на 2019 рік. Місію виконано », – йдеться в повідомленні компанії.

Тепер продукція BigBlue представлена ​​в Великобританії, Німеччині, Нідерландах, Ірландії, Естонії, Фінляндії, Україні. «7 країн в перший рік збору ягід. Наступний рік буде потужним », – додали в компанії.

ЗАЛИШТЕ ВІДПОВІДЬ

Будь ласка, введіть свій коментар!
Введіть своє ім'я тут