Лідером за витратами коштів на політичну рекламу в Facebook є партія Голос.

Про це повідомив аналітик громадянської мережі Опора Роберт Лорян на прес-конференції в Києві, пише Інтерфакс-Україна.

«Найбільше коштів на передвиборну рекламу витратила партія Голос. За нашими підрахунками, на виборчу агітацію в мережі Фейсбук в період з 24 травня по 15 липня вона витратила понад $232 тисяч», — уточнив він.

Представник Опори додав, що в Голосі наймолодша аудиторія користувачів Facebook.

На другому місці за витратами — партія Європейська солідарність — більш ніж $200 тисяч.

«В цілому на політичну рекламу з 24 травня по 15 липня за даними Facebook в Україні витрачено понад $1 млн. 800 тисяч», — резюмував аналітик.

ЗАЛИШТЕ ВІДПОВІДЬ

Будь ласка, введіть свій коментар!
Введіть своє ім'я тут