Міський голова Петро Саганюк прийняв  розпорядження про оголошення конкурсу на заміщення вакантної посади у виконавчому комітеті міської ради, а саме:

Головного спеціаліста відділу ведення Державного реєстру виборців виконавчого комітету міської ради.

Вимоги до кандидатів:

  •  вища освіта відповідного професійного рівня;
  • досконале володіння комп’ютером;
  • стаж роботи за фахом не менше одного року.

Заяви для участі в конкурсі приймаються протягом місяця з дня опублікування оголошення.

До заяви додаються:

  • попередження про спеціальні обмеження, встановлені Законами України  “Про  службу в органах місцевого самоврядування” та “Про запобігання корупції” щодо прийняття на службу в органи місцевого самоврядування  та її проходження;
  • заповнена особова картка (форма П-2ДС) з відповідними додатками;
  • автобіографія;
  • 2 фотокартки розміром 4 х 6 см;
  • копії документів про освіту;
  • відомості про доходи та зобов’язання фінансового характеру щодо себе та членів своєї сім’ї (електронна декларація);
  • копія паспорта громадянина України;
  • копія військового квитка (при наявності);
  • копія картки фізичної особи – платника податків;
  • письмова згода на обробку та використання персональних даних.

Кандидати  на посаду будуть складати іспити на знання Конституції України, Законів України  “Про службу в органах місцевого самоврядування” та “Про місцеве самоврядування в Україні” , “Про запобігання корупції”, а також законодавства з урахуванням специфіки функціональних повноважень та посадової інструкції.

Документи подаються особисто за адресою: м. Володимир-Волинський, вул. Д. Галицького,5, кабінет № 2 (тел. 3-57-28). Додаткова інформація щодо основних функцій, обов’язків, розміру та умов оплати праці надається там же.

ЗАЛИШТЕ ВІДПОВІДЬ

Будь ласка, введіть свій коментар!
Введіть своє ім'я тут