Вчора, 25 червня, завершився другий етап конкурсу (громадська оцінка жителями міста конкурсних робіт) на визначення кращого туристичного логотипу та гасла міста Володимира-Волинського. Про це повідомила на своїй сторінці у Фейсбук головний спеціаліст відділу культури і туризму  Володимир-Волинської міськради Ірина Бірук, інформує інтернет-видання «Княжий Град».

Напередодні, У Володимирі-Волинському 11 червня відібрали 10 найкращих проектів туристичних логотипів та слоганів княжого міста. 

В опитуванні взяли участь 460 осіб. З них 66,5% – жінки та 33,5% – чоловіки. Варто відмітити, що серед респондентів високий відсоток становило молоде покоління, більше 50% – це люди до 30 років.

Повідомляється, що «серед 10 логотипів найбільшу кількість голосів отримали конкурсні роботи: 0210, 1131, 0625, 0418, 0726.

Ми попросили незалежних експертів: Юрія Крукевича – старшого викладача кафедри графічного дизайну Львівської національної академії мистецтв, розробника логотипу Львова, Станіслава Ольшевського – начальника відділу туризму департаменту економіки та європейської інтеграції Волинської ОДА, Ігоря Тимошіва – випускника магістерських програм із Маркетингу та Менеджменту європейських вузів (тема дипломної роботи «Туристичний брендинг малих міст») прокоментувати конкурсні роботи.

Варто відмітити, що думки респондентів та експертів гостро різняться, адже останні одноголосно вважають, що найвдалішим логотипом є конкурсна робота 0827, хоча також потребує доопрацювання.

Результати громадського голосування та відгуки спеціалістів будуть братися до уваги на засіданні організаційного комітету.

 

ЗАЛИШТЕ ВІДПОВІДЬ

Будь ласка, введіть свій коментар!
Введіть своє ім'я тут